Sportsvan: по-добрият Golf

Общи 09 май 2014 | Speed-Press.com A- A+ 12600 посещения | без коментари




По-дълъг и по-нисък от стария Golf Plus, новият Sportsvan „се намества“ между по-късия с 8 см Golf и по-дългия с 11 Touran, като комбинира най-доброто от два свята. Вратите са по-големи, отколкото при традиционния компактен модел, покривът е по-висок, и най-важното – при качване човек разполага с 6 см повече. Над главите на пътниците остава много място, а тъчскрийнът в централната конзола е разположен порядъчно високо. Отзад пространството е предостатъчно – седалката се мести напред и назад с 18 см и се сгъва в толкова много положения, че си заслужава човек да се запознае детайлно с ръководството за употреба по време на отпуската си. С мястото на втория ред Sportsvan доказва, че има пълно право над името си. Сигурно много германски таксиметрови шофьори ще се замислят дали да не инвестират в него вместо в по-скъпия Touran. Sportsvan 1.4 TSI „гъделичка“ десния кракЦелият интериор е разработен с ориентация към комфорта. Каросерията разполага с цели десет (!) прозореца и великолепна видимост – благодарение на нея няма да ви се наложи да инвестирате допълнително в паркинг сензори или камера за заден ход. Тук определено е много широко и много комфортно. Но защо този майстор на пространството се нарича Sportsvan? Отговор на този въпрос дава версията 1.4 TSI със 150 конски сили, „подчинени“ на еконормата Евро 6. Във вана двигателят звучи по-грубо, отколкото в обикновения Golf, и бодро прехвърля мощността си към предните колела. Нещо повече – двигателят сякаш „гъделичка“ десния крак на водача със своя темперамент (0-100 км/ч за 8,8 сек). „Зимната градина на колела“ приема уверено стабилните 250 Нм въртящ момент с дългото си междуосие и спира да ускорява чак при 212 км/ч. Не е зле за семеен „транспортьор“, нали? С 18-цоловите си колела Sportsvan взима завоите много по-пъргаво от очакваното, без да натоварва пътниците си с прекалено друсане по неравностите – роля за което има и удължаването на каросерията. Който търси още по-добра возия, трябва да инвестира в DDC-окачването, което предлага и режим Comfort.Цялата техника е от GolfРазбира се, почти цялата техника на Sportsvan идва от Golf. В гамата от двигатели има шест моторизации, почти всяка от които може да бъде комбинирана с DSG-трансмисия. Сред иновативните екстри са системата Blind Spot (която разпознава обекти и при излизане от паркоместа), отопление на волана и Hotsport за интернет. В Германия Sportsvan е с около 4000 лв. по-скъп от конвенционалния Golf.Още за VW Sportsvan ще намерите скоро на страниците на AUTO BILD България! ИзводЗад симпатичния дизайн се крие „чудната кутийка“ сред Golf-овете – просторен, всестранно развит и въпреки това компактен автомобил, пълен с изненади. Той може и да не е предназначен за любителите на приключения, но е разумен избор за всички, които не искат SUV.




 
Ключови думи:   volkswagen
 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте